Monday, August 24, 2009

Cerita biasa d bulan ramadhan


tahun ni cik yumici dpt menunaikan solat terawih berbanding tahun2 lps...masa study dulu, xdpt nk g solat trawih coz masjid jauh n xder transport (ini bukan alasan k. ) ....tapi tahun ni cik yumici dh bekerja...kebetulan smggu puasa ni time cuti sekolah....so leh g solat trawih ngan mak kat kg....naik sekolah nnt leh g dngn mak esah plak....insyallah, terawih tahun ni cik yumici cube penuhkan melainkan atas sbb2 kewanitaan (paham-paham je lah ek...hihihihihi)


skrg kan time cuti sekolah...smggu beb...leh lah cik yumici duduk bersenang lenang di kampung n menenangkan fikiran di bulan ramadhan ni....lupekan kerja2 kat sekolah tu n lupekan seketika plajar2 cik yumici yg "baik2" tu....huhuhuhuhu.....


3hari puasa trasa badan ni letih sngt....cuaca panas plak tu....emmmm...nnti dh naik sekolah msti penat giler....dh dpt bayangkan keadaan kls cik yumici....lagi2 klu masuk kls peralihan....huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........pelajarnye tersangatlah aktif dan cik yumici bakal kepenatan...... (*_*)





2 comments:

[b][y][t][i][e] said...

sabar yer cikgu..dugaan bulan pose tu..

insyaallah cik yumici leh handle.. =)

atty's said...

semoga ramadan tahun ni kita mendpt keberkatan ..ye ieyna..

kty pun alhamdullilah lom tinggal terawih..kecuali .kalo ade undangan berbuka..nanti ..setiap hujung minggu..huhuuhuhuh ngn kes wanita..hehehe ..selamat berpuasa..!