Tuesday, July 7, 2009

pemergian mu...... (-_-)


jumaat 3/7/2009
, dapat panggilan drpd ayah.....ayah kata atuk tgh sakit kuat....koma...skrg ada kat hospital melaka....lps je sekolah, CHENTA HATI datang jemput aku n trus balik ke melaka...aku n CHENTA HATI sempat tgk atuk ptg tu...tapi atuk dh xsedarkan diri....semua adik bradik ayah berkumpul aritu....berdoa smga atuk akan pulih seperti sedia kala...


sabtu 4/7/2009, aku n family bermalam di rumah pakteh....sblm balik, smpt jenguk atuk kat hospital....penafasan atuk semakin baik tapi atuk masih xsedarkan diri lagi....nenek kata jari atuk dah boleh bergerak2....alhamdulillah, satu perkembangan yang baik untuk atuk...


ahad 5/7/2009, makcik n pakcik kat melaka kata atuk dh boleh buka mata cikit....semua berdoa smga atuk sihat.....aku n chenta hati g perak ptg tu coz hntr adik kesayangan aku balik u.....semester baru dh strt....lps hntr adik aku, chenta hati hantar aku balik seremban....disbbkan kepenatan chenta hati bermalam kat umah kwn dia....cian chenta hati, kepenatan sngt2....


isnin 6/7/2009, g sekolah n mengajar mcm biasa...dlm kul 1 chenta hati call....dia tnya dh baca msg lom....xsmpt aku nk baca msg coz tgh mngajar masa tu..chenta hati kata atuk dh takde...atuk meninggaldunia dalam kul 12tghari (-_-).......aku trus balik umah....siap2 nak balik melaka....chenta hati g jemput adik aku kat kl...pastu jmpt aku kat srmbn....cian chenta hati..kepenatan lagi....smpi mlaka dh lewat...jenazah dh dikebumikan...ayah mak semua dah ada kat kg...malam tu kami semua bermalam lagi di melaka....


ALFATIHAH UNTUK ARWAH ATUK.....



4 comments:

**__AkuStiKa__** said...

Takziah k.ina...Al-fatihah wat arwah atuk k.ina erk...byk2 berdoa erk...

atty's said...

Takziah ,,al fatihah utk arwah atuk ina..semoga arwah dtmptkan dikalangan org2 yg beriman.amin

[b][y][t][i][e] said...

takziah cik yumici...
al-fatihah utk arwah atuk..
semoga rohnya dicucuri rahmat..
byk2 bersabar k..

arnamee said...

Salam takziah.
al-fatihah:)