Friday, July 31, 2009

Aduhhhhh....rinduuu bangetttt (^_^)


tersangatlah rindu dngn blog ni......huhuhuhu....sedey sedey ...agak lama menyepikan diri ini....bnyk story tergendala coz skrg dh stop gune broadband digi..nk tukar celcom plak....harap2 xlah selemau digi.....huhuhuhu.....


skrg ni kat kg...gune wireless yg tersngtlah laju n tersangatlh puas ati...xrugi umah dpn sekolah....secara xlangsung dapat sume kmudahan scra percume je....hhihihihihi (^_^)....so 2 hari cuti ni leh lah ber'tenet' sepuas ati k...(opsssss jgn pk lain k :p ).....


semakin syok plak menjdi seorg guru ni...syok layan karenah pelajar2 peralihan...."yuw ten, lam jia jie, letchumy, sarah, ng zhi hoe, maggi, teo mei lin.. " .....hah tu lah nama sbhgn plajar kls peralihan....dulu masa masuk kls ni, berbelit2 lidah ni nak sebut nama diaorg.tapi skrg tidak lagi.....dh teror dah....xpelat lagik....hehehehee....


malam ni xmo tulis entry panjang2...nk merayau2 g blog kengkawan....nk tau citer terkini....sangat merindui rakan2 blogger...terasa lama giler xon9.....uhuhuhuhu..


6 comments:

★ Nu♥ℜul ★ said...

bestnyer

dapat wireless free
guna jngn xgune

hhehee

[b][y][t][i][e] said...

winduu gk kt cik yumici.. =)

Dj Epoi said...

Walaweiiiiiiiiiii

Line Internet PANAS tuh hehheheheh

Patut lah tak jumpa Lu ngn Chenta hati waktu MU d Bukit Jalil hari tuh......

Upanya....Baju kita Berbeza....Gua MU hehehheheh

Qi_Cinoi.Lavigne said...

ptt r snyap jekkk..
ok kot celcom banding digi.pasni update bnyak2..by d way, sok aku ada game netball kt cni..hahaha..dah separuh tahun ni baru nak maen..mcm hape jek

:: kewek :: said...

woit cik yumici..patut ar tak de kabar berita mu di sana..hahahha.. sihat ke?? rindu sama kamu la..

Mr.M :- said...

Gune la stremix..hehe