Wednesday, July 1, 2009

Gabra si guru kelas.....


"hari akademik pelajar"
....sbgi guru kelas aku akan berjumpa ngan ibubapa pelajar....WAJIB berjumpa utk bagi buku pencapaian akademik plajar2 aku....sbnrnya baru 2 mggu aku mnjdi guru kls utk kls PERALIHAN coz ckgu aida telah berpindah sekolah......apa itu kls peralihan???? kelas yg mana para pelajarnya lemah dari segi membaca, menulis dan mengira.....kalau bley aku mmg nk elakkan diri jadik guru kelas ni....besar tanggungjawab tu...hhuhuhu.

(sebenarnya jadik guru kls ni bnyk keje.... :( ... )


apa ek aku nk bgtau ibubapa plajar tntg pencapaian anak2 mereka????? emmmmm.......kls ni unik cikit....klu mngajar kls ni kene bnyk bersabar MACAM AKU....(hhehehheh...kdg2 hilang sabar jgk).....pelajar2 aku ni sumenye nakal2 budaknye....ada yg nk blaja, ader tu plak tidoooo je....tapi klu aku kata " sape jawap cikgu bagi hadiah ".....perghhhh sume angkat tangan...sume nk hadiah...hehhehhe....mcm2 prangai....


malam ni baca profile plajar....habis sume fail plajar aku bawa balik umah....nk tgk ape yg patut...huhuhuhu...harap2 ibubapa plajar sume ok2....xder yg garang....klu garang takut cikgu ieyna yg nangis.....hehehehhehe..... (^_^)




6 comments:

~Cinta Cukulet~ said...

huhu..cipta sejarah tu kalau cikgu ieyna yang nangis hehehe

atty's said...

semoga ieyna berjaya didik mereka semua..

NoU said...

cikgu...mak bapak ada ckap tima kasih tak kat cikgu sbb ajor anak dia...cam kita dolu2...hehehe

[b][y][t][i][e] said...

hee..all da best cikgu eiyna..jgn nangis2 lak ek bile jmpe mak pak anak2 murid..
insyaallah..xgarang..hee..
nnt jgn lupe story moly kt cni tau.. =)

宜蘭民宿 said...

TE
批發

seo

網路行銷

fengfk2008 said...

BQ
情趣用品

提供上千種成人商品線上購物服務--專營情趣商品、男女自慰用品、性感睡衣、情趣用品批發、自慰套、SM商品、逼真情趣娃娃、跳蛋、按摩棒、同志用品、TENGA飛機杯..,可線上刷卡及貨到付款。 ... 收到的東西會有情趣用品的字樣嗎? 轉帳之後,如何通知這筆款項是我付的
導航