Monday, April 11, 2011

Set Bersalin AMWAY...


Time pregnant, bnyk cri info pasal set bersalin….mcm2 jenama…bile join hospital bersalin dlm FB, topic nie mmg slalu dibincangkan…n aku pn join skali…salah satu set bersalin yg aku terpikat adalah produk AMWAY….


Berkenalan dngn kak azian…lecture kliuc…part time jual produk nie…akak nie yg rekemenkan aku n story psl kebaikan n kelebihan produk nie…dpt free bengkung lg…so bincang dngn husband, nk jumpa akak azian kat kliuc…nak amik sndri n save wang pos…akak nie mmg friendly giler…baik…satu persatu dia ajar cara penggunaan set nie…harga utk set ni dlm rm 2++ ….


Lps je aku bersalin, akak azian still contact aku lagi…tnya khabar n dlm masa yg sama mengingatkan aku cara2 menggunakan set bersalin AMWAY….actually set nie bagi aku mmg best…mandian herba, teh herba n mcm2 lagi…mula2 riso gak nk minum n makan pil yg ada dlm set nie…coz takut effect pada baby nnti…tapi set bersalin AMWAY nie kandungan herba xtinggi sngt…pil yg disediakan pn utk bnykkn susu badan…stakat nie, qayyim laju jer menyusu badan...org tua2 kate, baby boy nie mmg kuat menyusu....mcm qayyim... (^_^)


p/s : so, klu ader yg berminat leh tgk fb n blog kak azian...NOOR AZIAN FAKURAZI...blog http://noorazianfakurazi.blogspot.com/

No comments: