Wednesday, February 3, 2010

Jangan difikirkan hal itu .....


utk ape??? knp??? knp mesti???adakah perlu???? yg sudah tu sudah lah ye cik ieyna.... jgn di pk kan sngt :) ....motivasi utk diri aku sndri yg bernama CIK IEYNA....


kdg2 aku agak emo dngn hal2 yg aku xsuke nk tau...bile hal2 tersebut tau drpd mulut org, lagilah i EMO n akan berfikir berfikir dan berfikir....lama gak utk melupakannya hal tersebut....klu hal yg remeh2 ni mgkn semggu je kot... 2pn stlh mendapat jawapan yg aku ingin kan.....slagi aku xpuas ati, aku akan trus berfikir berfikir n berfikir...yahhhh sesungguhnya aku mmg suke memikirkan sesuatu yg remeh temeh....sengal kan...wat sakit kpala je :p


xtau arrrr prangai aku ni kategori buruk ke tak....tapi dh memang aku dilahirkan begini....xsuke ditipu n menipu.... aku mmg xpernah menipu org k....
" heyyy cik ieyna, 2 kan perkara yg dh lama, watpe nk ingt2 balik.... yg sudah tu sudah lah.... " ...... ok ok salah aku lagi...emo sngt malam ni.....hahahhahahha



" PEACE NO WAR "

2 comments:

idayusof said...

haaa... apekah yang membuat anda runsing. isk, xmo pk macam-macam ok!


btw ieyna,
makcik no.3 tu ieyna x kenal rasanya. die duduk kat nilai... ieyna ade sedara kat sane eh?

:)

IEYNA said...

:) ieyna ni mmg cmni cik yus...
suke pk mcm2...hihihi...

ishhh ieyna ni xder sedara kat n9 ni...johor tu melambak arrr :)

klu g nilai, jemput2lah dtg umah sewa ieyna...dh xjauh dah tu.... :)