Monday, September 22, 2008

Tag From Gee.....

hah GEE ni member sekelas aku masa kat U.....kecik je bdknye....comei n kiut miut....hhehehehe...dia bgi aku tag so sbgi kakak yg bak aku jwp sgala soalan dia yg sonang tu... :)

** Berapa pasang baju raya anda thn nie...and kaler ape??? **
Huhuhuhuu…sepasang je….wrna peach..hehhehe…xsempat nk beli…xpe..aku ada bnyk lagi baju krg yg bleh pakai….

** Apakah makanan raya tradisional kegemaran anda? **
Makanan raye? Emmmmm msakan mak aku arr…ketupat + kuah lodeh…best woooooo


** Apakah biskut raya kegemaran anda... **
Apa2 jenis biskut yg penting berwarna coklat…Paling best almondlandon..Thn ni aku ada gak buat kuih raya…hehehhe….

** Bape banyak duit raya anda dapat n spend bagi kat budak... **
Mana ada duit daaaaaaaaaaa…Aku lom keje lagi..Ahaksssssssss…


** Apakah aktiviti mlm raya korang.. **
slalunye malam raye dok dpur je....tolong mak masak...pastu kat umah ada takbir raye dri umah ke umah..syokkk....kms2 umah..lewat malam baru tido...huhuhu..esok beraya.. :)


No comments: