Thursday, September 13, 2012

Geram sangat...


bile org xmngaku kesilapan diri sndri tu dikire apa ek...ego?berlagak?konon bagus?...aduhhhh geram dngn sorang kakak ni..sblum2 nie ok jer..klu bercakap tu sume nak good good..bile kite bgitau tntg kesilapan diri dia,xnk mengaku..pura2 xingt...

alkisahnye aku ader beli brg ngan kakak ni..brg yg dia jual mmg bgus utk kesihatan..baru beberapa bulan aku cube mmg nmpk perubahan +ve kt aku..biasanye klu aku beli brg dia sndri yg trus hntr ke rumah..konon2 xpayah wang pos..ok lah kan...tpi sbnrnye kakak tu menipu..slama ni sume brg yg aku beli dikire skali ngan wang pos..aku bukan kisah sngt psl wang pos tu..klu ko bgtau aku akan bayar..cz aku faham org meniaga ni cmne...

ok tutup citer psl wang pos...citer ke dua plak ngan org yg sama,aku order brg tu lagi n kali ni aku mntk dia poskn ke kampung poland...hampir 2 mggu brg tu xsmpi..mcm2 alasan..pastu dpt call suh aku amik kat pekan...aku plak kene kuar g pekan amik brg tu cz pnghntrn xsmpi kat kg aku...aduhhhhhh lagilah sakit ati..yang ko gune pos yg bukan2 tu knp???pakai pos lajukan sng...dijamin smpi ke rumah....

dsbbkan hal ni aku mcm dh xmo berurusan dngn dia...try cri stokis lain..brg bagus tapi perkhdmatan yg dberikan mmg hancur...dulu masa mula2 nk gune brg ni tiap2 mggu dtg umah...jnji mcm2...klu poskan brg pun konon nye grenti smpi esok...hampehhhh...2mggu jgk aku kene tggu...

bukan sngja nak marah2 cz aku tau akak ni baik orgnye(agaknye la)...tpi dsbbkan cara dia yg xbetul tu n xnk mngaku kesilapan diri sndri tu yg buat aku hangin...sabarlah duhai hati..huhuhuhu

2 comments:

Miss Meen said...

Ehh kak ina buat bisnes apa jee eh??
Wah...rumitnya penghantaran barang..
Sabaq yer kak..tah tah dia kalut k0t..bisnes makin maju huhuuu

IEYNA said...

amin nk cube ke..hehehhe..barang mmg the best min..tapi pnghntrn hampeh...huhuhihu