Sunday, November 7, 2010

Penuh dengan cerita ....


cuti yg panjang sngt2 sronok....balik kampung felda poland...stat cuti hari rabu.....sblm balik kg g JALAN TAR ngan adik...nk cari baju dinner...susah betul nk cari baju yg ader tema nie...LADIES IN RED, MEN IN BLACK N WHITE...aiyoooo kene pakai red ka...sngt2 takut klu terbeli baju yg sama dngn guru2 lain...nnti mcm boria....fuhhhhh harap2 pilihan baju nie xsama ngan guru2 lain....dapat sepasang jubah merah yg sngt2 simple...ok lah tu....xmo vogue2 sngt coz mlm tu bakal membzkan diri coz i salah sorg ajak malam dinner tersebut....huuhuhuhuhu...xsmpt nk melawo mcm tahun lps.....



lepak sehari umah adik kat tanjung malim...pagi khamis gerak bersama bakal tunang adik...singgah THE MINES dulu coz ader benda nk dcari...1jam jer dlm THE MINES, pastu singgah plak umah sewa aku kat MANTIN....mau amik kete n jumpa owner rumah sewa baru...bayar deposit umah....insyaallah, bulan 12 nie, aku bakal dok umah baru...dh xdok ngan kwn2 lagi...huhuhuhu....bukan gaduh tau, tapi MY LOVELY HUSBAND nk balik...n bakal cuti lama smpi aku bersalin..... (^_^) ..... sangat HAPPY ....umah sewa yg baru nie pun xjauh dri rumah member2...so klu borink leh lepak ngan korang lagi kan kan kan... :) ... sebelah rumah jer pun...hahhahaha....



balik kg konvoi 2 kete (kire konvoi lah tu ek :) ... ) .... bakal tunang adik drive sorg2...adik plak aku pksa naik kete ngan aku...hehhehe....cian diaorg xleh nk berchenta...aku jarang drive jauh coz msh ader lagi rase takut....tapi alhamdulillah. sepanjang perjalanan sumenye ok...



lps solat jumaat, kami 1 family gerak balik kg ayah kat JASIN,MELAKA....bakal adik ipar ikut....so aku xpayah nk drive...naik satu kete jer...THE RED, kene tinggal kat umah.... (THE RED= kete aku eh kete husband aku) ....pagi sbtu dh stat aktiviti kacau mengacau....KACAU DODOL....family ayah mmg rajin kacau dodol...klu nk raye ke, kenduri ke msti brkumpul nk kacau dodol....


hah tgk tu bakal adik ipar tunjuk rajin kat bakal pak mertua...hehhehehe...rajin alan...muke dh merah2...mata dh pedih2...tahan jer lah.... :)


adik aku bakal melangsungkan pertunangannya pada 20hb november nie...ermmmm time tu EN SUAMI tiada coz blayar....abg ngah pun xder coz xdpt nk balik...insyaallah, majlis perkahwinan adik akan diadakan tahun dpn...time tu EN SUAMI ader, abg ngah pun akan balik...so lebey meriah....



rumah baru pun dh siap....(nnti saye upload pict k) ... syukur sngt coz berkat kerajinan ayah n bantuan adikbradik kami, rumah baru di kampung felda poland tersergam indah (^_^) .... sume nie ayah n mak buat untuk keselesaan anak2 n cucu2....SAYANG AYAH, SAYANG MAK...selain bantuan felda, kami adik bradik sepakat kumpul duit sama2 untuk bantu makayah besarkan rumah....dan hasilnya.............sngt selesa n chanteq :)


adik zuera zaman muda mudi....hhhehehhehe...time nie adik baru lps konvo tadika....tahun 1991....

jeng jeng...CURIK pict ader dlm FB...jgn mare....adik bersama bakal tunang, ALAN.... :)


p/s : aduhhhh esok kene jumpa org yg paling saye xsuke di sekolah....nk tnjuk buku program yg telah siap dibuat....ishhhhhhh mencinyeeeee......nsb baik ko bos !!!.... :p


No comments: