ni lah dia 2 org insan yg bnyk membantu n menyokong aku sepanjang aku mula bekerja di KEY EL skrg....ANA n EMA .....
jumaat 6hb march, kitaorg ber3 g dating kat JJ....actually ana dh ditukarkan cawangan yg berdekatan ngan opis aku skrg....hhuhuhu sedey giler.....dh xder kwn nk bergosip2....dia skrg telah bergelar desingner ....satu2nye designer dlm company aku....aku n ema still lagi dlm opis yg sama....time nk bergosip je kitaorg akan chat antara satu sama lain...hehhehehe...kene cover line...kot2 bos nmpk...
pertemuan kitaorg ber3 adalah stiap ari jumaat....rehat lama...so boley g jalan sama2....
:: sila klik poster ini, utk melihat paparan yg besar k :: ***************************************************
KEWEKZ....agak unik nama tu kan...nama sbnr AYU KAMALIA....skrg dh bergelar guru....seorg yg happy banget....tapi berjiwa sensitif....mementingkan hubungan persahabatan.....kawan susah n kwn sng aku....giler sukan mcm aku....suke edit mengedit gmbr mcm aku gak....n xlama lagi bakal bergelar pengarah filem....knp? xpercaya.....hah tengoklah filem terbaru beliau ...poster dh diedarkan dan filem akan bakal ditayangkan.....hehheheheeh
wah, melambung2 kewekz aku puji.... (^-^) .....saje promote ur blog....kewekz baru je mengaktifkan diri ber'blog'...hasil drpd paksaan aku....hehhehehhe....dh lame kewekz ada blog tapi xaktif2......so dngn hati yg rela kewekz menghiasi kembali blog beliau utk tatapan rakan2 nye....
yg paling aku suke tntg kewekz ni adalah idea dia yg kreatif dlm edit mengedit.....amacam, cntik tak poster tu...aku adalah salah sorg pelakon dlm citer tu....hahahhahaahha.....opssss jgn silap org ek...di sebelah tu bkn gmbr CHENTA HATI...tu gmbr gejek selaku player handball UTHM....mamat tu single lagi klu xsilap aku arrrr.. :) ... yg xpuas atinye, apasal muke aku ngan gejek sebelah je....bukan aku ke pelakon utama...hehehhehhe...
thankz kewekz, ko punye poster mmg mantap....so aku kasi tampal kat blog aku ....muahhhhhh....luv u arrr kewekz....
Xekcalsom, kenalan yg telah lama aku kenali...perkenalan antaranya terjalin smsa kami sama2 belajar di POLITEKNIK JOHOR BAHRU.....hampir 7 tahun rasenye persahabatan kami ini.....
apa yg istimewa tntg gadis bernama exal ni.... :) .... dia pndi memasak, suke kan cabaran dan sangat mementingkan persahabatan.....yg paling best dok serumah dngn exal ni, dia suke sngt masak.....ape je yg dia masak mesti best...n hobi terbaru dia skrg adalah wat kek coklat...nyummmieeee....dngr2 nk bukak bisnes lps ni.... :)
habis je poly, ingtkan dh xdpt nk jumpa dia lagi...tapi persahabatan kami msh berpanjangan lagi coz kami sama2 melanjutkan pelajaran di UTHM....bezanye, dia masuk satu sem awal drpd aku.....xkisahlah, yg penting aku n dia msh lagi menjadi kwn shingga kini....skrg, msg2 dh dok jauh....dia di JOHOR aku di N9...jumpe mmg jarang sngt, sms boleh dikatakan tiap2 hari...hehhehehe
sbnrnye, esok merupakan hari yg indah di dlm hidupnye kerana dia akan melangsungkan pertunangan dngn insan tersayang....cume aku di sini rase sedih sngt coz tak dapat menghadirkan diri atas sbb2 yg xdpt dielakkan.....aku baru je call exal, n ada nada2 hampa coz aku xdpt nk g mjls dia....tapi aku tahu yg dia xsalahkan aku coz dia tahu knp aku tak datang.... (exal, klulah johor tu dekat ngan tmpt aku ni, malam ni aku dh smpi tau.....huhuhuhu)
di sini, aku akan sntiasa doakn kebahagiaan utk dirinya...smga ikatan pertunangan itu akan diakhiri dngn ikatan perkahwinan dan akan kekal untuk selama-lamanya.... :) ..... nnti majlis aku ko dtg k.....aku tggu ko.....hehehhehee.....
apa yg zaza tulis pasal aku mmg benar...hhehehehe...wah seorg shbt yg sngt memahami... :)...klu korang nk baca apa yg zaza tulis, juz klik je kat cni k..ZAZAWATIE....(za aku promote skali blog hang...hehhehehe)
detik perkenalan ngan zaza....wah, mmg best....knl kat asrama lagi smasa kami sama2 menuntut di UTHM... zaza ni suke sngt g umah aku....makan, tido , mandi sume kat umah aku coz budak2 umah aku sume best2...betul tak zaza !!!....lagipun kebetulan masa kat asrama, budak2 umah aku sume ex-poly....so sume sekepala...slain zaza, kewek pun suke g umah aku gak...so drpd 10 org umah aku dh jdk 12org...hehhehe...dan kebetulan jugak budak2 umah aku ni sume budak IT...wah mmg best giler.... spnjng kitaorg dok bersama mmg xpernah ada masalh..bayangkan 12 org dok satu rumah yg besar tanpa masalh....hahhahahhaha...mcm2 aktiviti yg kitaorg buat...syokkkk....
ko ingt lagi tak za, masa sem satu lagu yg popular lagu rossa , PUDAR...kiter siap menari lagi ikut video klip lagu tu...yg paling suke menari time tu ko, aku, gha n zuera...hahhaha....aku rase ko ngan zuera yang paling ingt step lagu tu....malam2 klu xleh tido, kite mesti senaman tarian dulu kan.... :) .....
:: zaza, kewek, noyu n aku ::
za, penat tau aku cari gmbr ni....sume cd aku bukak coz nk letak pict ni dlm blog aku :) aku ingt lagi ni gambar first kite kat padang...xsalah aku masa ni ko, aku, kewekz n noyu sama2 nak g tranng handball kan...eh tapi aku main netball masa tu...saje join kejap team ko... :)
ko perasan tak beg oren yg aku sandang tu...beg kesygn aku yg hilang msa umah aku kene pecah masuk ....huhuhu...hampeh tol arrr..... sume koleksi sukan, aku simpan dlm beg tu....last2 beg tu jgk yg org minat.... huhuhuhu...sedey siottt.....
emmm..trasa rindu plak ngan kngan kite kat UTHM kan....skrg sume dh bawa hala tuju msg2....walaupun kite smkin jauh tapi ukhwah persahabatan kiter akan utuh selamanya....
ok...curi2 masa jap..baru lps nyapu umah...mak xperasan aku masuk bilik, nk on9 jap....hehehhehe...teringat TAG cinoi yg masih belum aku jawap....
uiksss.....apesal nama CINOI jadik topik dlm blog aku ni....hehehhehe....mesti bangga CINOI... CINOI telah men TAG aku.....arghhhhhhh....perkara yang paling malas utk aku lakukan....huhuhuhu....
xperlah cinoi, disbbkan aku rindu kat ko , aku jwpkan TAG ko ni k... :)
:: kenangan.....cinoi n aku swaktu di sabah ....game netball..... ::
1. What is the relationship of you and him/her?
seorg kawan, seorg sahabat, seorg budak bwh umur yg aku kenali di UTHM…. hahahhahaha
2. Your 5 impressions towards him/her?
* Sngt kurus….
* Suke kan fashion
* Malas tranng netball….heehhehe
* Kuat melawak n suke wat aku ketwa terbahak2
* Suke bercakap.... fuh payah betul nk suh dia berhenti cakap....
3. The most memorable things he/she had done for you?
Bnyk bnyk bnyk…sume berkaitan netball….thankz coz jdk pemain yg hebat…hhehhhe
4. The most memorable things he/she have said to you?
Beb !
5. If he/she become your lover, you will..
Eiiiiii xmau aku…hahhahha….
6. If he/she become your enemy, you will..
Brani ka…wa blasah lu beb…si kurus lawan si keding…
7. If he/she become your lover, he/she has to improve on...
Xperlah cinoi...xpayah susah2 k..kang jeles abe ko.. :p
8. If he/she become your enemy, the reason is...
Tak terpk langsung yg cinoi akan jdk enemy aku..no reason arrr...kan cinoi kankan
9. The most desirable thing to do on him/her is?
Emmmmm…..ntah
10. The overall impression of him/her is...
Seorg shbt yg baik n happy banget…
11. How do you think the people around you will feel about you?
Ish payah lah nk jawap…xtau arr..tnyalah diorg2 tu sume k…
12. The character of you for yourself is?
Aku adalah aku…lallalalalala
13. On contrary, the character you hate of yourself is?
Aku bukan pendendam…klu org buat jahat aku biarkan je…knp aku xbalas ek…huhuhu..baik sngt kah aku? Oh terlalu pemaaf aku ni…
14. The most person that you wanna be is?
ntahlah ....
15. For the people who care about and likes you, say something about them.
Muah muah muah….
16. Ten people to tag:
jijin
mary jane
cheryberry @ wan
zaza
yonna
cik yus
aisyah
yumi
goasop
nurul
17. Who is no. 2 having a relationship with?
Terlalu perahsia org nye…hehhhe…aku pun tak tahu
18. Is no. 3 a male or a female?
female.
19. If no. 7 and no. 10 were together, would it be a good thing?
Diaorg xknl satu sama lain pun…hehhehe
20. How about no. 5 and 8?
Kwn di alam maya yg baik hati... :)
21. What is no. 1 studying about?
about life.
22. Is no. 4 single?
Single? Hehhehhhe.....TAK mungkin dia single....ahaaksss
23. Say something about no. 6..
CikYus, kwn kpd CHENTA HATI...la ni kwn aku plak..kwn blogger...hehhehe…slmt menjalinkan persahabatan CikYus…
dh 2 hari aku di PARIT RAJA ni.....jumpe kwn2 lama....mmg sronok banget.....
kbetulan bln 11 ni, 2 sahabat baik aku punyer bestdy..so aku, wan n exal berpakat nk blnja diaorg makan KFC n potong kek yang comeiiiii.....special 4 JIJIN n MARYJANE....hehehehhe....
sorry geng, kitaorg lambat sambut bestday korang....walau ape pun kitaorg ttp ingt tau korang punye bestdy......
HAPPY BESTDAY JIJIN N MARYJANE....
:: birthday gurl.....jijin n maryjane.....yummmmmyyyyy ::
:: cik yumici with maryjane n jijin.......muahhhhhhhhhhhhhhh ::
:: luv u frenz...... :) ::
esok dh nk balik N9......huhuhuhuhuhuhu...bile lagi ek nk jumpa korang.......miz u geng....